- Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Κατά μέσο όρο σε 2-8 εργάσιμες ημέρες. Βάσει στατιστικών στο 85% των παραγγελιών ισχύει το το εύρος των 2-8 ημερών , εξαιρούνται περιπτώσεις κατά τις οποίες τα προϊόντα χρειάζονται μεταποίηση όπως οι παραδοσιακές κουρτίνες ,όπου εκεί θα υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία. Αν το προϊόν που σας ενδιαφέρει βρίσκεται σε έλλειψη θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να ενημερωθείτε.
- Πως θα ενημερωθώ για την παραλαβή;
Οι περισσότερες παραγγελίες παραδίδονται μέσω κούριερ, εμείς παρέχουμε όσο το δυνατόν καλύτερη ενημέρωση μέχρι το σημείο αυτό, ενημερώνοντας σας με mail για τα στοιχεία αποστολής σε περίπτωση ηλεκτρονικής παραγγελίας και με sms σε περίπτωση τηλεφωνικής ώστε να επικοινωνήσετε με την εταιρία κούριερ και να μάθετε με περισσότερες λεπτομέρειες το πότε θα παραλάβετε.
- Το προϊόν γράφει διαθέσιμο – είναι;
Προϊόντα με ένδειξη άμεσης διαθεσιμότητας είναι εκείνα τα οποία βρίσκονται στο κατάστημα μας ή στην αποθήκη μας ή μπορούν να συμπληρωθούν σε διάστημα 1-5 ημερών. Σε περίπτωση που θέλετε να περάσετε από εμάς κάντε πρώτα ένα τηλέφωνο για έλεγχο διαθεσιμότητας ή κράτηση, στο 215-5157406.
- Που είναι το κατάστημα;
Μπορείτε να δείτε ακριβής διεύθυνση , αλλά και χάρτη, εδώ:
- Ωράριο καταστήματος;
Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο : 10.00-15.00
Τρίτη-Πέμπτη–Παρασκευή: 10.00- 14.00 &17:00-21.00
- Πολιτική επιστροφών:
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν αναιτιολογήτως και να ζήσετε την καταβολή του τιμήματος που καταβάλατε εντός επτά (7) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Η εταιρεία στην περίπτωση αυτή οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα που καταβάλατε ως τίμημα για την αγορά του προϊόντος, η δε επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προς επιστροφή προϊόν.
Μπορείτε ακόμη να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε στο κατάστημα μας και να ζητήσετε την αλλαγή του με άλλον προϊόν ίσης αξίας με το τίμημα που έχετε ήδη καταβάλει ή με πρόσθετο τίμημα εφόσον το επιθυμείτε, μέσα σε δεκαπέντε (10) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.
Και στις δύο ως άνω περιπτώσεις, για να είναι εφικτή η επιστροφή, θα πρέπει:
1. Το προς επιστροφή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών, απαραίτητων συνοδευτικών εγγράφων κλπ. Και σε κάθε περίπτωση να μην έχει χρησιμοποιηθεί και
2. Το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (απόδειξη, φορτωτική κλπ.).
3. Προιόντα τα οποία έχουν μεταποιηθεί και ραφτεί στα μέτρα σας , όπως οι παραδοσιακές κουρτίνες, ΔΕΝ επιστρέφονται.
Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος εκτίμηση του πελάτη, τότε το κατάστημα δεν έχει καμία ευθύνη και υποχρέωση για αλλαγή του προϊόντος.
Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται το προϊόν θα σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση.
Αντίθετα, εφόσον η επιστροφή / αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν την Εταιρεία.
Οποιαδήποτε ζημία η απώλεια υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά εσάς.
Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας σε περίπτωση επιστροφής παραγγελθέντος προϊόντος, σας συνιστούμε να επικοινωνείτε προηγουμένως με την εταιρεία τηλεφωνικά στο 215-5157406 ή να επικοινωνήσετε μέσω email.